söndag 9 november 2008

Ett ställe på Gotland..


..en riktig äppelgård. Härlig trädgård med massor med fruktträd. Jag strövar omkring i förrgår i solen i den sagolika höstträdgården medan lillasysters häst Shanghai gobblar i sig av äppelsorterna. Här är den alltså. Första bilden på mitt nya hem på Gotland.
A place to love. An applefarm. Almost! Two days ago I strolled in the autumn sun in the lovely garden by the old house which will soon become my new home in Gotland - the historic island in th Baltic. My sister´s sweet old horse Shanghai gracefully feeds on the many kinds of apples in the lush garden. I will love it there!

3 kommentarer:

  1. Carissima,

    Du kommer att ha många sköna stunder i Din äppelträdgård. Grattis. Nu är det alltså so weit.... Väntar på fler bilder... Bacione, Ingrid

    SvaraRadera
  2. WHAT!? Grattis Kära Ö-bo. Ring och berätta. Ser redan fram emot en resa dit.
    Stor Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Raring skicka mig ett mejl som jag kan svara på. Din adress som jag har funkar inte.
    Kramkram

    SvaraRadera