Eftersom det vräääker ner och stormbyarna rasar på havet här i ytterskärgården och man är dyblöt efter att ha tampat båtar som hotat slita sig nere vid bryggan.. så tyckte jag den här passade eftersom man känner sig så jäkla superpräktig (ovan)
La Grand Épicerie’s 10 year birthday 🎂 🥳
-
Saturday we celebrated *La Grand Épicerie*’s 10 year birthday 🎂 🥳 🎉 of
their Signature line of Products 👏
*PHOTO BY SOLLI KANANI*
In the insane hea...
5 dagar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar